Flunssa
on tiukassa, kolmatta viikkoa sairastellaan. Itse olin pari päivää hurjassa kuumeessa, mutta nyt alkaa helpottaa. Huomiseksi olen jo suunnitellut kirpputorille menoa ja Lapsi Messuillakin olisi tarkoitus mennä käymään iltapäivällä.
Läheisen luo ei kuitenkaan voida mennä, vaikka kovasti haluttaisiin päästä katsomaan häntä nyt, kun kotiloma on koittanut. Tautimme saattaisi tarttua liian helposti, vastustuskyky on sytostaattihoitojen jälkeen matala. Ensi viikonloppuna sitten mennään ja samalla juhlitaan pääsiäistä ja kaksi vuotta pian täyttävää poikaamme. Tämä tauti siis karkoitetaan ennen ensi viikonloppua keinolla millä hyvänsä!

Taitaa
olla ihan vakio, että minulla on kolme neuletyötä kerralla kesken. Yksi niistä valmistuisi varmaan tunnissa jos vaan tekisin sille muutakin kuin siirtelisin paikasta toiseen, mutta kun se ei puhuttele... Toinen valmistuisi varmaan melkein yhtä nopeasti, mutta 10mm puikoilla neulominen käy työstä.
Viimeisimmäksi aloittamani työ on ihastuttava. Luulin sitä vaikeaksi, mutta ei se olekaan (vaikka virheen toki tein, jätin sen työhön kuitenkin. Muistuttakoon se minua, vaikka siitä, että tämä on ensimmäinen palmikkosukkani ja ohje on englanniksi, mikä ei ole vahvinta osaamistani).
Tarjan tekemät silmukkamerkit ovat myös ihastuttavia ja toimivat paremmin kuin hyvin (ja ilman muuta niiden pitää olla sävy sävyyn langan kanssa).
Minä olen selvästi visualisti ja nautin tälläisistä hassuista pikku jutuista.

486017.jpg