Joululahja
ideat on nyt kirjattu ylös ja toteuttamista on jatkettu. Jos olisin viisas kirjoittasin kalenteriini vielä muistutuksia asian tiimoilta, mutta olisiko se jo liioittelua. Nyt olen jo kirjannut ylös viikot joilla mikäkin joulu-juttu tulee olla valmis. Mies voi sitten luntata kalenteristani jos synnytyksen jälkeen makaan pitkäänkin petipotilaana (toivottavasti en). Synnytys ei ainakaan omien vaistojeni mukaan ole lähestynyt. Olo on yhä melko hyvä. Rytmini on tosin muuttunut kummalliseksi. Kukun iltaisin entistä myöhempään, yöunet jäävät sitten mahdottoman lyhyiksi, koska lapset kuitenkin herättävät aamulla ihan hyvissä ajoin.

Auringonsäteet
paljastivat keittiön ikkunamme rappiotilan. Siitä ei näe läpi. Pitänee siis vielä, kun voi, tarttua liinaan ja saippuaveteen. Ikkuna on pestävä. Joku uusi verhokin olisi mukava saada, kenties kuitenkin vaan kierrätän verhoja huoneesta toiseen. Lasten huoneessa ennen ollut verho sopisi myös keittiöön väreiltään.

Olen
muuten huomannut, että tämä blogaaminen on addiktoivaa. En itse kirjoita kovin usein, mutta haluan päivittäin kiertää muiden blogeja läpi. Minusta on ihastuttavaa seurata, mitä kaikkea ihmiset saavatkaan käsillään aikaan! Ideoita jää toki kiertelyn jälkeen itselleenkin entistä enemmän. Vielä, kun saisi sitä aikaa toteuttaa ne kaikki.
Monessa blogissa olen lukenut neulojien uskomattomista lankavarastoista. Omassani on varmaan lankaa alta viisi kiloa, ehkä vähemmänkin. Hankintalistalla on kuitenkin joitakin 100% villalankoja (ei Ainoa enää) ja sukkalankoja. Jos jonkun varastoissa on ylimääräisiä niin minä ostaisin mielelläni, punaisia, vihreitä, ruskeita, oransseja ja vastaavia saa siis tarjota minulle!

Koska
postauksesta on tulossa kuvaton, laitan mukaan blogini ensimmäisen meemin.

Mieti 3 kuvaa jotka tahtoisit nähdä. Asioita kodissani tai mitä vain mistä pystyn ottamaan kuvan melko vaivatta. Ja kunhan olen katsonut kaikki ehdotukset, teen entryn johon laitan kaikki kuvat jotka onnistuin ottamaan....