Talvi
taisi tulla ja mennä muutamassa viikossa. Harmi, kyllä minä vielä olisin voinut käydä luistelemassa. Ensi viikko on miehen talvilomaviikko, lähdetään pienelle perhelomalle. Luvassa on autossa istumista, autossa istumista ja vielä vähän autossa istumista. Perillä lomapaikassa nautiskellaan. Tyttö sanoi haluavansa laskemaan mäkeä meidän taloa korkeammasta mäestä, se lienee onnistuu. Minä olen suurien valintojen edessä; mitkä neuleet pääsee mukaani?

Vaikka
talvi täällä etelässä tuli ja meni on viimeksi valmistunut hattuni melko talvinen väreiltään. Hattuun on upotettu lankakorin jämänöttösiä onnistuneesti. Langat on lienee seitsemää veljestä. Hattu matkustaa Mummoni veljen päätäni lämmittämään, vaikka alkujaan olin ajatellut sen miehelleni. En kuitenkaan vieläkään muistanut, että puolisolla on melkoisen suuri pää sekä paksu ja pitkähkö tukka. Mutta onhan noita hattuja, ei pelkoa, että hänen tarvitsisi juosta pää paljaana.

432893.jpg

Siniharmaavalkoisista
tunnelmista muuhun. Täten julistan ensimmäisen blogi-arvonnan käyntiin!

Pian rikkoontuu 10000 käynnin raja. Se on paljon se. Blogilista kertoo, että blogillani on 81 tilaajaa, kiitokset siitä kuuluu teille! Suoritan arvonnan naistenpäivän iltana ja siihen mennessä kaikki, jotka ovat kertoneet mieltä järisyttäneestä mukavasta lukukokemuksesta minulle osallistuvat arvontaan. Lukukokemus tarkoittaa tässä tapauksessa kaikkea lukemista. Jos olet saanut maitopurkin kylkeä lukiessasi upean kokemuksen niin kerro siitä, mukavista asioista on mukava lukea ja niitä on kiva jakaa!

Edit: Arvonta on päättynyt. Virallinen arpominen tapahtuu pian. Kiitoksia kaikille osallistujille.